boxningsmatch

när man har två underbara syskonbarn som blir osams lite nu och då så blir man ganska trött i skallen..den ena skriker av aggressivitet och den andra gråter så mycket den slutar andas..kära nån vilken röra...båda barnen var jätte trötta...

min brorson som är 4 år ville sova ute på glasvarandan med sin mamma och min brorsdotter som snart är 7 år ville sova med mig..och så blev de=) dock vart jag boxad av min brorsdotter...hon sparkades och slog och nyptes och pratade i sömnen och drog mig i håret och röt åt mig fast jag bara låg där och hörde på och fick ta smällarna :)

i morse hade jag grymt ont i nacken men de ska kännas att man varit på en bonngård och jobbat lite...jag är då inte rädd för smuts under naglarna=) de ska synas att mamn är händig som kvinna också=)
nu är de mat som min svägerska har gjort...

jag kanju även säga att jag är i småland nu i skärsta hos min svägerskas mamma och mina brorsbarns mormor och morfar =) jätte mysigt att få vara med dom lite grann innan jag börjar skolan =) men de blir mycket skrik och tjat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0