känner mig duktig :)

igår när jag stat hemma så var jag så otroligt trött och jag störde mig på allting och jag ville bara lägga mig ner ohc sova i 100 timmar,men så blev de inte..utan jag satte mig vid datorn och försökte hitta någonfilm man kunde titta på och slappna av..nej de gick inte då började jag städa lägenheten! har ni hört på maken! jag städade lägenheten när jag var som tröttast och ville bara lägga mig ner och sova i min sköna säng.
Men jag sa till mig själv att jag ska inte lägga mig försen klockan 23:00 och de är liksom standard tiden..senare går inte för då orkar jag inte upp på mornarna.7

på teamträningsskolan gick jag upp klockan 7 s¨var frukosten 7:30-8:00 ungefär....och nu går jag faktiskt upp klockan 05:30 för att hinna med allting inför trainee i lifecenter...jag ka duscha,jag ska torka håret jag ska sminka mig jag ska dricka kaffe och äta frukost jag ska packa ner bibeln och anteckningsboken och andra saker i väskan ska jag titta så allting är släkt jag ska hinna med bussen som går 7:30 och de tar ca 30 minuter att åka dit och sen tar de typ 10 minuter att gå till lifecenter från busshållsplatsen man hoppar av på...så 05:30 är den tid jag måste gå upp för att hinna med allting.

idag är de fredag och de händer en massa skojj..igår var jag ledig från trainee..men idag blir de en fullspäckad och en grym fredag i kyrkan :)
först är de lifetajm tillsammans med en annan tjej och några andra...de är vi som tar hand om barnen..samtidigt som llifetajm på övervåningen så är de hoghlife för ungdomarna..och de är ganska många ungdomar osm kommer och hänger tillsammans..så efter lifetajmn går jag och en till tjej upp och hänger tilslammans med ungdomarna där på övervåningen...kommer bli grymt :)

i morgon är jag ledig då vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på..jag kankse ska planera vad jag ska ha på inflyttningfesten den 4 september..dock kommer den helgen också bli ganska så masstig måste jag säga...familjeläger 3-5 september och jag åker dit på fredagen kommer hem på lördag eftermiddag ungdomarna kommer 19:00...kära nån de blir till att speeda sig lite...som ungdomspastorn sa när han skulle lämna oss i eskilstuna " du var inte snabb" och jag sa till honom " de är du som har speed i dig"  så jag måste väl ta lite grann av hans snabbhet och använda på lördagen :P eller så för jag köpa en massa enegidryck så jag blir speedad av de :)

ja de var lite gran av vad som händer i mitt liv....som ni ser är de ganska mycket som händer..men jag älskar när de händer saker och ting :)

Blessings & Piiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0