nya tider börjar! =)

Nu är de ny tider som börjar i mitt liv...de är så spännande så jag nästan spricker.
allting är så nytt i mitt liv så jag hinner knappt med i svängarna...jag ska berätta lite grann av vad som händer framöver =)

förra veckan ringde en person och fråhade om jag inte kunde gå heltid på bibelskolan i stället för halvtid,för de var inte så många som hade sökt in som dom hade hoppats på över sommaren och därför ringde den här personen som jobbar i kyrkan och frågade mig om jag inte kunde tänka mig på heltid i stället för halvtid...och det han  berättade tyckte jag lät väldigt bra!=)
Så nästa vecka..alltså på måndag börjar jag i en skola som heter team träningsskolan i eskilstuna och kommer ha en kurs vecka där...efter de så åker jag direkt till göteborg på läger med lifecenter highlife...highlife är ett ungdomsarbete i kyrkan som drivs av personen som ringde mig tillsammans me några andra..men han har själva ansvaret så att säga...alltså så kommer jag gå på två skolor..en i eskilstuna och en i västerås på lifecenter.
skolan här i lifecenter i västerås heter trainee och de är bara själva undervisning man får ha och sen får man praktisera också...

sen har jag sökt csn och plus lån :S vilket jag inte trivs med..men för att de ska gå runt för mig ekonomiskt så måste jag göra såhär....sen har jag också beställt en ny mobil som kommer om några dagar för min gamla mobil har gått sönder...orka ha en mobil som är sönder då folk inte kan nå mig på samma sätt...då är de bättre att skaffa sig en ny mobil ....eller hur? de tycker jag...dock blir de ju lite dyrare än vad jag hade innan men de får jag liksom ta...

idag ska jag tvätta och hålla på..sen får vi se vad som händer senare idag =)

ha de bäst! blessings & piiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0