OJ!

alltså jag har seriöst glömt bort att jag har en blogg..FÖRLÅT! detta fungerar inte...alltså de har hänt så mycket nu den senaste tiden så jag har liksom inte hunnit.
Hela förre veckan var jag i eskilstuna på teamvecka från måndag till fredag och sen åkte jag till göteborg på fredagen direkt efter jag hade slutat skolan den dagen...sen var jag i göteborg på läger i Fotö tillsammans med lifecenter och highlife. dock var de bara ungdomar som var med :)
Dom åkte på onsdagen och jag och tre andra kom på fredagen.

men i alla fall...vi åkte dit och var där från fredag till söndag, kom hem på söndag eftermiddag och lägret avslutades i lifecenter med en grym predikan av joacim lundqvist från livets ord uppsala =)

sen började jag på trainee i tisdags...jag skrev förut att jag sökte in på en skola som hette trainee..och jag har väntat på de i ca 8 måander och ÄNTLIGEN! så går jag på trainee! alltså de är så kul att vara där så man vill nästan inte gå hem :) men till sluyt måste man ju :)

i går var de andra dagen jag var där och då hade vi bön på morgonen samma sak som den första dagen..och vi läser utifrån psaltaren och ber utifrån den :) alltså de är grymt bra start på dagen med att börja be tillsammans :)
Vi är 5 traineeare som går jag och en tjej till sen är de tre stycken grabbar,och jag tycker alla är jätte mysiga på alla sätt :)

idag har jag städat och gått ner på stan med ellie till försäkringskassan,vilket inte gick som planerat men de kommer att ordna sig till slut :)
Jag håller även på att göra en dans till barnen i kyrkan som vi har hand om inom trainee..grabbarna får jobba med ungdomspastorn som jobbar med ungdomar och sådär..och vi två tjejerna får jobba med barnen tillsammans med en kvinna som jobbar i kyrkan och som förskolelärare =)och nu håller vi på att planerar ett läger utanför örebro över en helg :) kommer bli awesome=)

de var lite grann som har hänt i mitt liv=)
 de kommer mera..var så säker=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0