debatt på facebook och benny hinn

I går så skrev jag på facebook att jag tittade på Benny Hinn på webbtv på europakonferansen i uppsala och de började med en kommenatar som de stod att " de skulle inte jag gör om jag vore du" och sen få fortsatte de..och alla som skrev hade olika åsikter om benny hinns tro på Gud och hand förkunnande om evangeliet.

jag kan förstå på ett sätt varför folk reagerar på benny hinn för att i lördags så vart de en konstigt predikan som jag hörde och som jag läste på ulf ekmans blogg där han bad om ursäkt för Benny Hinns predikan och han tog ansvar..och de var många under predikan som tyckte att Ulf Ekman skulle bryta predikaningen och ta bort benny hinn därifrån. Men de gjorde han inte uatn han gick upp på scenen efter predikan och sa: Ni har hört mycket i dag, Gå hem och läs  bibeln och ta de som känns rätt.

jag tyckte de var bra sagt utav honom för att de betyder att han också vartchockad över benny hinns predikan och att han inte höll med benny hinn. samtidigt som de var otroligt bra helande möte på söndagen och alltign var jätte bra =)

jag hade tänkt och prata med några lifecenter som var där i lördags och lyssnade på honom och fråga vad odm tycker och tänker om detta. för personligen så tycker jag att de är intressant att höra andras åsikter om saker och ting. men man behöver tycka likadant varje gång.

nu är de dock snart sängdags! Ellinor har varit här också=) jätte kul hon kom med kaffe i dag..AWESOME! tack ellie! U ROCK=)

God natt! Blessings & Pizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0