Frågesport!


Bibeln:
1:Adam och Eva hade 3 söner. En hette Set. vad hette de andra 2?


2:Vad hette sonen till Adam och Eva som dödade sin egen bror?
     


3: Vilken är den första boken i Gamla Testamentet?
A:Jesaja
B:Matteus
C: första Moseboken
D: Samuelsboken
E: jousua

MIG:
vad heter jag i efternamn?
A: Grönqvist
B: Sandström
C: Persson
D:Lindberg

Vilket år är jag född och vilken månad fyller jag år?
A: 1988 23 juni
B: 1987 10 oktober
C: 1989 27 juni
D: 1981 10 augusti

Hur många bröder har jag?
A: 1
B: 5
C: 3
D: 7

hur många syskonbarn har jag?
A: 10
B: 5
C: 6
D: 4

Vad heter staden jag bor i nu?
A: stockholm
B: Gävle
C Västerås
D:Söderhamn

Smeknamn
Vilket av dessa namn tycker jag om att bli kallad för?
 A: Lelle
 B: Lisse
 C: Fluffis
 D Liselotte

vad heter skolan jag ska börja på?
A: västeråsskolan
B: västeråshögskola
C: Lifecenter
D: Trainee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0