HJÄLP! :P

Ni som känner mig vet att jag bara avskyr småkryp,spindlar och allt som hör till...jag klarar seriöst inte av småkryp!

igår när Ellinor var här så var den någonting på fönstret som flög om kring och jag öppnade fönstret och tänkte att den lilla äckliga saker skulle flyga ut ur min lägenhet och plötligt bara försvann den och då tänkte jag att den flög ut..och jag vart ganska lättad i mig själv..för jag tyckte att den såg äcklig ut.
Jag gick till köket för att hämta mera kaffe till mig och Ellinor som hon hade köpt till mig som inflyttningspresent :) vilket jag vart jätte glad över=)

hur som helst så satte vi oss i vardagsrummet och prata om lite olika saker och berättade fjäll-historier som hade hänt i fjällen och värsta vurpan som hände. till slut så sitter hon och tittar uppåt och då tänkte jag : va nudå? och jag frågade henne: vad hon tittade på...sen så säger hon: vad har du i håret?

och jag vart ju som galen..jag flög upp ur soffan och skrek för full hals TA BORT DEN TA BORT DEN!!!!! de var till och med så att Ellinor vart rädd..men de förstår jag nästan så som jag skriker och blir helt knäpp..de var de krypet som flög i fönstret som hade satts sig på min lugg!!!!  seriöst så höll jag på att svimma av för jag trodde att de var en spindel som hade satts sig i mitt hår och jag har en fruktansvärd spindelfobi så de inte är sant..ser jag en spindel då skriker jag.

stackars ellinor vart ju jätte rädd när jag skrek sådär...men jag klarar inte av sånt där!

förlåt ellinor men jag måste bara lägga ut ett inlägg om denna händelse...jag tyckte faktiskt de var ganska rolig i efterhand :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0