jag måste lära mig!

alltså seriöst! jag måste lära mig bussarna här i västerås,men jag vet att de måste ta sig sin tid att lära sig allting nytt...men nu så rnigde en tjej från ett jobb jag sökte i går och hon sa att själva kontotret är nere på stan men sen när man ska jobba så ligger de nere vid hagsta någonting..och då är min fråga! vart ligger hagsta? jag får nästan fråga ellinor om de när hon kommer hem från jobbet :)

men tids nog så kommer jag att lära mig bussarna och tiderna :P

de var en tjej som ringde om ett arbete som jag sökte på i går och som frågade mig om jag ville komma på arbetsintervju i morgon..och då sa jag självklart ja att jag kunde 8:30 super bra tid tycker jag :)
och sen när jag gick in på min mail så ser jag att hon har skrivit : de är jobbet skulle passa dig jätte bra med dina tider" alltså WOW! måste jag bara säga...jag kan inte säga mer än att de är är GUD!
Ni kankse inte tror på Gud..Fine...men de gör jag=) för jag kan inte säga att de är var ett sammanträffande eller bara ren tur..nej..tur är när man vinner 20 kronor på lotto..jag säger att de här är ett svar på mina böner :)

bara så ni vet :P

Blessings & Piiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0