lite tankar

som jag skrev i förra inlägget så pratade jag om att ha olika åsikter..om ni inte förtod själva poängen med inlägget så förklatrar jag den gärna här.

de jag menade var alltså om man har samma åsikt om allting om saker hela tiden så behöver man ju kanppt prata med varandra...för man vet redan att just dom personerna eller den personen tycker som du/dom/ jag och de tycker jag låter ganska tråkigt faktiskt om jag får säga vad jag tycker..ni kankse tycker ja men de är väl ganska bra så slipper de bli bråk om saken?
Nej de är faktiskt inte så bra att man har samma åsikt hela tiden om varenda sak som händer och som man tycker...faktum är att om man har de så lär man inte känna varandra så speciellt br som kompisar,sambos,pojk eller flickvän,man och fru....tänk om alla skulle komma överäns med att ha samma åsikt..så skulle inte jag vilja leva mitt liv.

när jag får en man så vill jag att vi ska ha olika åsikter om vissa saker inom vårat äktenskap..men sen tycker jg absolut att de är bra om man kan kompremissa och mötas på mitten..och vissa saker kommer man överäns med som stämmer in på vad man tycker personligen.
Sen om man tycker olika de är inte hela världen...faktiskt. du tycker en sak och jag tycker en annan..men bara för att man tycker olika som människor och som individer så blir man ju inte mindre värd som människa bara för de..

har man olika åsikter så kan man prata med varandra..och när man pratar med varandra så lär man känna varandra och hör vad dom tycker om vissa saker.

jag hoppas ni förstår vad jag menar med dom här två inläggen....man tycker olika man har olika åsikter..de gör oss till människor!

Blessings & Piiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0