mätt och belåten

nu är jag mätt och belåten tjej på pettersberg i västerås! jag gjorde makaronipudding med köttfärs och bacon..otroligt gott måste jag säga att de vart :)

nu är jag trött efter allt spring och cyklande och lagande. så nu blir de en film. just nu så saknar jag någon otroligt mycket att ha brevid mig..de känns lite tomt om jag ska vara ärlig! :/ men de kommer väl de också nån gång!

i morgon åker jag i väg med ungdomarna från Highlife tillsammans med ett gäng från lifecenter som är i från samma ställe som highlife dock. jag kanske ska förklara vad highlife är, de är en grej som lifecenter brukar ha på fredagar där man kan hänga och ha roligt och umgås dock finns de olika team som man kan vara med i =)
jag har varit med en gång och de var jätet kul! :)

Blessings & Piiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0