roligt kväll=)

de har varit en roligt kväll tillsammans med Ellinor...vi satt och pratade om välsignelse...och jag berättade att jag kände mig så välsignad för allt som har hänt. sen började spåra ur ganska rejält...men de var ganska kul vi började skratta och sen började gå ännu mera i styr...

jag berätta att en gång när jag satt i kyrkan så var den en man som satt bakom mig som var blind..och den här mannen andades ganska tungt...och helt plötlsigt så slutade han att andas tungt...jag menar att han slutade andas..och att hjärtat stannade på honom under en predikan..och sen några sekunder efter så vart de ett sånt djupt andetag så de ekade i hela kyrkan...och de tyckte jag var ganska läskigt...sen när han skulle gå in till fika rummet så gick han med sin stav och sen helt plötsligt ramla han i hop mot väggen och dog :O men efter några sekunder så kom andingen tillbaka...jag vet ju inte om han dog helt och hållet..men jag vet att hjärtat stannade på honom i alla fall...

sen började Ellinor berätta där hon jobbade och då så sa hon tänk om man skulle städa på akuten och de kommer in med en person som har tappat huvudet eller ett ben har ramlat av...då kunde liksom inte jag hålla mig för skratt de lät så roligt när hon sa...sen började vi skämta om de lite grann..haha=)

att någon ställer sig i kyrkan och skriker HALLELUJA! och sen PLOPP så ramlar huvuvdet av och sen säger huvuvdet: älskling kan du ta upp mig..jag har tappat huvudet igen...
ja som ni hör så var de ganska grova skämt vi kom upp med...men jag tror mycket för att vi var lite trötta båda två :)  hon har jobbat och jag har sprungit,ut och gått cyklat handlat städat och ja gjort en massa saker..så de blir lätt så att de drar iväg :)

dagen är till ända och den är fullbordad tycker jag=) idag har jag lagat spagetti och köttfärssås=) otroligt gott =)  tror de blir korvstroganoff i morgon:)

de jag sitter och funderar på är att man jag måste börja ha en rutin i mitt liv att jag går upp en viss tid och äter frukost en viss tid och lunch mellis och sen middag? jag måste börja planera lite sånt tror jag =)

hoppas ni har haft en bra dag och att kvällen blir fortsatt trevligt=)

Blessings & Piiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0